Störigt företag!


2008-12-11 @ 12:17:16


Amenvafan! Häromveckan så kom vi på att Nathalies kort från skolan inte dykt upp, trots att jag varit inne på hemsidan och försökt byta ut lite bilder och beställa..... Dock är jag osäker på om jag LYCKADES beställa dom där, så jag ringde förra veckan.
Och jo, bilderna var ok! De skulle komma snart, innan jul.

Jag dubbelfrågade två gånger: Är allt som det ska? Jag ska inte göra nåt mer?? Svar NÄ.


Igår kom det en ny lappjävel från Kungsfoto som sa att jag var tvungen att skicka in talongen eller gå in på internet och beställa bilderna.


Amenvafan asså!!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

hum... Natalie tog skolkort när vi kom hem från USA.. de har inte kommit. Det hade jag glömt!

2008-12-11 @ 18:11:28
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag beställde kort på Oscar och på Filip och till dem gruppkort.. idag kom ett gruppkort... ja men resten då?!?!?!?! Får nog ringa dem en dag.



Tänk va svårt det ska vara.........

Postat av: Linslusen

Det tog jätte lång tid för mig också innan jag fick bilderna. Jag gick in på hemsidan till slut och mejlade förfrågan till kundtjänst(?) om varför bilderna inte kommit. Sen tog det ytterligare 14 dagar innan bilderna kom. Tråkigt värre.

2008-12-11 @ 21:40:18
URL: http://enresaitiden.blogg.se/
Postat av: kikka

jaa du dessa skolkort .. det tog evigheter för våra att komma ,fast jag mailat dom gånger flera och både påpekat detta och klagat ..

sen kommer dom till slut med fel klasskort ....så jag krev igen och klagade på dålig service och skrev även i mailen att det var dåligt för nu hinner man inte beställa förstoringar som man ska ge bort i julklapp...(fast det ska jag ju inte men ...)

och inte fick man rabatt för de dröjde evigheters evigheter innan dom kom sen att det blir fel...näpp...

2008-12-11 @ 21:57:08
URL: http://thewifeofjuhaniemi.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback