Fototriss


2008-12-02 @ 19:58:39


Hej!

Eftersom tiden tryter så struntar jag i att öppna PS och snajjsa till bilderna denna gång... Hoppas du har överseende?!?!  =D
Här är mina trappor:


På min tid så gick denna trappa ned till alla skåp på min gymnasisekola.
Häromsistens när jag var där, så gick den till bibblan....

En sorts trappa... =) Leder upp och ned från vårt tak

Denna trappa hittade jag på Gotland i somras, mitt i ingenstans


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Helena på Fototriss

Hej igen! Såg din kommentar och vad märkligt, men nu funkar det även när jag klickar. Jag vet att blogg.se hade stora problem igår, så jag vet inte om det kan ha varit något som hängde kvar i ditt inlägg. För jag klickade hur många gånger som helst förut och det funkade inte alls.



Men huvudsaken är att det funkar nu :)

2008-12-03 @ 22:40:07
URL: http://fototriss.blogspot.com

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback