Promenad....


2008-08-03 @ 13:30:39


Det sägs att det inte finns dåligt väder, bara dåliga kläder.

Det hade vi idag, Jupp och jag, med våra tjejjer på promenad....

Hon hade sandaler - nya - gick barfota istället
Jag hade tygskor - dyblöta
Typ regnjacka som inte tål regn (öh??)
Jolinerna hade regnskydd - mitt läckte in ändå
Nathalie (Jupps) hade klänning och tröjja - genomsur
Jupp hade shorts och fleecetröja - det droppade gaaanska mycket vill jag säga - tom blöt i häcken..haha

Fanns inget skydd alls när det VRÄKTE ned, vi var nämligen på ett motionsspår i skogen....

Sen slutade det, och typ jätteblöta stapplar vi in på Apoteket. Ehh... Vi fick förklara att det hade typ regnat lite =D


Nu skiner solen.


Typiskt.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback