Ny vecka


2007-11-28 @ 22:04:18


Så, då har en ny vecka startat! Idag tisdag var jag hos Anja - äntligen. Hon ska ha bäbis-flicka den 15 december, så nu är hon på sluttampen. Hejja, hejja!!    partyhead  partyhead  balloon

Idag tog jag ingen promenad heller... Borde men icke sa nicke! Får se i morron om jag hinner.
Har tvättat två maskiner tvätt i dag (duktig flicka!). Fast nu såhär sent, kommer jag på att den sista nog är klar och den borde jag gå ned o hänga upp nu... Suck..

Johan har klistrat i hop minneskortet, så nu fungerar det - tror vi... =) Vi har beställt nya oxå, så de kommer väl om några dagar. Så då har vi två extra, kaaan va bra o ha!
Näe, det står att det är fel på kortet, men tar man ut och sätter in kortet igen, så fungerar det varannan gång typ..


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback