Lite sent om sider...


2007-11-15 @ 07:46:45


Så måste jag ju berätta att vi just blivit föräldrar, igen!

Efter 11 år kom det en ny liten familjemedlem, ja ni har ju träffat henne nedan här. Det känns jättekonstigt att helt plötsligt -trots nio månaders förberedelse- ha en liten familjemedlem till! Man kommer ju in i rollen ganska snabbt iof, men ändå. =).
Det är underbart att höra ljudet av en bäbis igen... Det är oxå underbart att se storasyster bli jättestor helt plötsligt och att hon faktiskt kan ta lite, lite ansvar för den lilla, såsom hålla, byta kläder och blöja (2 ggr hittills tror jag). Hon var så stolt första gången hon bytte blöja, att hon var tvungen att ringa pappa på jobbet! Hihi, det tyckte jag var rart!! =)

Förlossningsberättelsen finns på min blogg på Familjeliv, där jag oxå finns under namnet RiJo, läs den om du har lust.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Här är vår underbara Nathalie i somras när hon hade skolavslutning.

* * * *
Sen måste jag ju bara publicera denna fantastiskt underbara bild på våra flickor:
image12


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback