..Ring inte Gotlandsbolaget säger jag bara..:


2009-07-27 @ 12:04:37


Jag ringde dit i morse, mellan 07.45--08.30, och kom inte fram.... Jag kunde nämligen inte se vår båt 07.10 imorron bitti så jag var tvungen att ringa. Men gissningsvis så verkade vår båt framflyttad till 08.50.
Johan gjorde sig redo för att åka den timslånga vägen till Visby, för att gå in på Gotlandsbolaget och höra med dom vad som var på gång. Preciiiis när han stog med tandborsten i munnen så kom sms:et:
Er båt imorgon 07.10 är framflyttad till 08.50.


PUH!


Att det ska vara så jävla svårt att komma hem... Fattas bara att båten går på grund nu när vi ska åka... *ryser*


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Linslusen

Det kommer säkert gå bra!! =) Hoppas ni haft en skön semester!

Kram

2009-07-27 @ 16:51:06
URL: http://enresaitiden.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback