Piuh!


2009-01-31 @ 21:52:53


Kom hem här vid halv åtta.

Åkte vid halv tio.

Tio timmars shopping....

Yeah!!!


Kom hem ungefär 5500 spänn fattigare.

MEN: (som Tony skulle sagt det)

6 ramar rikare
5 blockljus rikare
2 toarullehållare rikare
1 handfat till lilla toan rikare
1 underskåp rikare
1 spegel rikare
4 innerkuddar rikare
1 packe gröna servetter rikare
2 energibralampor med liten sockel rikare
1 blandare rikare
1 par arbetsbyxor till Johan rikare
1 klänning rikare till Nathalie
1 par strumpor till Nathalie rikare
1 par tights rikare till Nathalie
2 knoppar till dörrarna rikare
4 dörrmattor rikare
2 packet batterier rikare
1 hel uppsättning med lagerhyllor till nyrenoverade matkällaren rikare
2 hårklämmor rikare
1 färgburk rikare
1 påse med rabarber/vanilj-te rikare
1 sminkspegel rikare


Fan va skönt det är att vara rik! =D =D =D

Men det tråkiga med idag, vet du vad det var??? Jo, Anja och Filippa skulle komma förbi tänkte dom... SNYFT!!! Det ville jag juh med förståss, men kloningskursen har jag inte gått än... Säg till när den kommer, jag skall anmäla mig först av alla!!! =)


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback