Årets första julkort!!


2007-12-06 @ 17:25:12


Idag damp årets första julkort ned!!! Bilden är ju inte den vackraste men ändå... =) Alltså, menar kortet jag tog på julkortet här nere... Det kom från min kusin Kristin & hennes lilla familj. Tack gumman!

Jag köpte lite pyssel idag, så att jag och Nathalie kan göra egna julkort. OM de blir fina, så skickar vi iväg dom på posten till några nära & kära. Varför är det så att riktig post, i brevlådan, skickat via Svenska Posten AB, är roligast att få??? Eller är det bara jag som ännu tycker det??? Jag älskar att få små kort och brev!!! Jag tycker oxå det är himla kul att skicka vykort, bara hux flux, utan att nån fyller eller så... Tänk om fler gjorde så till mig... =(



Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Sandrah

Kul o få julkort, men jag räknar inte med att få sånt för jag skickar inte heller.. :) hehe.
Men visst kan vi ses någon dag.. hade vart skoj =) Bara du hör av dig!

2007-12-09 @ 21:40:02
URL: http://xenophobia.blogg.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback