: Hela Gatan Loppis 11 Maj :


2014-04-08 @ 12:04:00


Äntligen så har lapparna delats ut längs gatan. Så nu hoppas jag att många grannar hänger på. Än är inte sista spiken slagen, för jag har bett om svar senast den 28 april, om man vill vara med eller inte. Efter det sen får vi bestämma om det ska ställas in eller köras på =) Jag hoppas på köra förstås!!!
Dessvärre kommer inte Boda Borgtåget - de hade fullt varenda minut fick jag veta idag =((( Trist, men absolut kul för dom!
 
Men ansiktsmålning blir det - så som det ser ut idag. Och det är ju alltid nåt =))) Fika hos Linda Marie, och så hoppas jag nån vill koka lite korv - Loppisen är ju mitt i lunchen!
Du bokar väl in detta i kalendern??? Håll koll på facebook med, evenamanget heter just Hela Gatan Loppis - 11 Maj Blockstensvägen, där finner du nyaste infon.
 
 
Ha det gott i regnet!
 


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback