:..Tillbakablick 1 år sedan..:


2009-09-13 @ 22:22:08


Ny fotoutmaning som Helena har dragit igång. Jag ska försöka vara med varje gång... Påminner du mig Helena??? *blink blink*

September. 2008. Den här bilden finns i mitt arkiv och får tala om att vi höll på som bäst att renovera badrummet... och bytte fasad...





Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Helena/Bildbloggerian

Vad kul att du också vill vara med och göra återblickar! Jag ska försöka lägga upp en ny tillbakablick den första i varje månad och jag kan göra ett försök att påminna dig nästa gång, men kan dock inte garantera att jag kommer ihåg det :)



2009-09-19 @ 20:24:44
URL: http://exponerat.blogspot.com

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback