:..Lite tyst..:


2009-09-08 @ 21:07:03


Har inte orkat blogga dom sista dagarna som jag brukar =/. Förlåt. Ni behöver inte tröttna på min lilla blogg ändå menar jag, jag rycker upp mig snart.

Idag har jag haft huvudvärk. Heeela jävla dagen! (förlåt min svordom...) Inte ens Ipren har hjälpt. BLÄ!!
Johan och jag har städat garaget. Nu kan man komma in igen och se vad som finns där...haha. Gud så fort det stökas till lixom. Och jag är helt oskyldig! Gött...

Igår hämtade jag mina doftljus på posten. Mmmmmm. Nu luktar det som vanligt igen här hemma.

Näpp. Nu ska jag nog tvätta håret och tagga ned. Snart sovtajm.


Gonatt på er! 


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Richard karlsdal

Doftljus är huvudvärk

2009-09-08 @ 23:46:07
Postat av: Sandrah

Du har inte lust att ses någon gång? :) Jag har fortfarande dina böcker ;)

2009-09-09 @ 20:42:25
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback