: Dansa :


2019-01-18 @ 14:08:14


 
Nu har jag gjort nåt roligt. Knasigt. Kul. Spännande. Nygammalt.
 
 
Börjat dansa. Såhär i gammelåldern hahaha (25 i huvudet, okäj).
 
Kulturskolan i min stad har många grupper och stilar. En grupp för vuxna. Du kan dansa. Eller inte. Du kan vara med ändå =)
Så nu har jag börjat där och det känns kul. Jag har liksom glömt hur man dansar nu, det var ju typ 20 år sen som jag dansade såhär sist, med koreografi och allt.
 
Och det bästa av allt är att det är min dotter som är danslärare <3. Hon är toppenduktig och jag får möjlighet att krama henne och umgås på "bokad tid" =D.
 
 
#älskadedotter


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback