: Revyn :


2017-09-22 @ 21:49:03


 
 
...Rullar på...
 
Idag kom namnet på revyn ut i pressen: I vått och torrt. Fast det visste jag ju sedan länge ;D.
 
 
Mitt jobb som Producentassistent fortsätter. Jag letar sponsorer i år med. Gamla som nya kommer kontaktas.
 
 
Är du intresserad så läs mer här: www.gorskoj.se. Där du hittar allt om oss, bussresor/större sällskap och hur man blir sponsor såklart.
 
Vill du ha företagsfest, tacka av en kollega, ha en kul kväll med polarna, ta med bandylaget eller ordna en resa med din PRO-förening eller vad som helst: TVEKA INTE att kontakta mig!!!
 
I år har paketen nya namn och lite anorlunda innehåll: Diamant, Guld, SIlver och Brons. Men företagets logga finns på bildspelet och i programmet som vanligt. 
Nyare är att du kan blir Året-Runt-Sponsor och att vi har en VIP-Lounge som sponsorerna bjuds in till en särskild kväll på mingel och bubbel bland annat.
 
 
Vi blir superglada om DU vill vara en sponsor med oss. Häng på vår Revyresa vet ja! =)
 
Relaterad bild


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback