: Advent :


2017-11-28 @ 07:46:00


Å ja!
 
I år var jag e x t r e m t tidig med att staka upp hemma inför advent =)) Var såååå sugen på att pynta lite i fönstren så för två veckor sen så ställde jag upp alla stakarna men vågade inte tända dem, hehehe.... Hängde upp stora stjärnorna på altanen också såklart.
 
Och förra helgen så tände jag dem. Yjäiiij!!!
 
 
Klart först i kvarteret. Eller i stan kändes det som. - Om man inte räknar in affärerna som snart kommer sälja julpynt i juni... suck -.
Nu har i alla fall några fler pyntat lite har jag sett =D. Var hemma hos min stora dotter häromkvällen och hon hade gjort det sååå adventsmysigt i sin lilla lägenhet <3.
 
Men nu. N u är det okej tycker jag att pynta och börja sälja julsaker, men i oktober... Det är lite för tidigt asså.
 
 
Kika på min insta, där har jag bilder på en del av stjärnorna och stakarna =)) - rithapetri -
 
 
Ha nu en fin dag så ses vi i cyberrymden igen snart!
 
Kram på er!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback