: Helg igen :


2017-05-05 @ 11:54:00


 
Det går fort nu. Nu är det helg igen. Bara måndag fredag heeeelaaa tiden! Skönt iof. =))
 
I helgen blir det ev orientering (men lillan har halsont....) och försäljning av lekerstugan. Och kanske sol. Eller bad. Kanske tom måla lite tavlor. Ska ju ha en utställning om några veckor, men mer om det i separat inlägg =D.
Förra helgen oljade maken in altanen och slipade. Jag städade lekstugan och studsmattan. Och åkte bil hela tiden hit och dit.....
 
Sitter och funderar på semestern i år. Blir ju favoritön såklart ett tag med orientering och njutning för kropp och själ. Men sen. Sen har vi mer tid kvar att spendera och uppleva. Vi har nog en plan men måste sätta oss ned och grovplanera den.
 
Det ingår restid i den. I bil.
 
Suck.
 
Hatar att åka länge i bil. Sååå boring. Och det värsta av allt är ju att jag inte vill köra. Jag är så obekväm med det så maken får styra hela tiden och jag sköta annat runtomkring istället. Så har vi gjort i alla åren och lär nog fortsätta med det =)
 
Vad ska du göra i sommar?


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback