: Skitskjuka :


2017-03-09 @ 21:50:00


Ja, herregud att det aldrig ger sig! Nu har lillan varit sjuk i omgångar. <3. Hosta en vecka, skola, sen lov, sen sjuk igen och nu skola en dag. Nu har jag halsont och så får vi se vad som händer....
Mamma har legat i veckor och en massa andra är hostiga med mera.... Skit oxå!
 
Nåväl, jobbet rullar på, bussen går ungefär som den ska....
 
Maken reser hit och dit. Kort och långt. Jobbigt ibland....
 
Var på Conventum och Stiftelsen. Sååååå bra! Och så jädra kul att Lotta hängde med. Tjatter och vin. Musik och asgarv. Kärlek <3
 
Min stora kärlek, hon dansar i Karlstad och är superduktig <3 Revyn är slut så nu är det några månaders vila, sen börjar det om. Hoppas hon får vara Koreograf i år med, hon är amazing!! #stoltmamma
 
Vädret är åt skogen! Förra veckan, fast 2011, så hade vi -20.3 grader. I år Plus 4.... Crazy!
 
Mamma verkar må bra efter hjärtinfarkten. Så skönt. Älskar dig mamma<3
 
Träffat våra fantastiska vänner i Örebro häromhelgen. Hotelövernattning. Rolig bowling (hej sämsta jag!!) och god trerätters. Och så en stoooor överaskning: Ett av paren ska ha barn!! Woohoooo! Och uppdaterade uppgifter: Tvillingar =O=O.
Om några månader så är det vår tur att stå för träffen... Hold your horses säger jag bara va kul vi kommer ha! =D
 
I helgen så "våfflade" vi i Djerfstugan. Det var kul, men fy så lite folk.... Det var skitväder så folk tänkte väl inte på att komma in där och värma sig och mysa lite. Men, varje lördag och söndag 11-15 så kan man fika där.
 
Är inne i en skitsovargrej just nu... =( Sover så jäkla uselt så jag blir förbannad! Är ju en som jag kallar det, Ickesovare. Och det är inte skitkul precis....
 
I höst ska jag ta med mamma till Stockholm. Hotell och Globen: Cirque de Soleil. Gud så jag längtar!! Är ute i god tid såklart, #hejkooridnatorn så i tid att SJ inte ens släppt tågbiljetterna, hahahaha.
 
Näe, vänner. Nu är det start natten här i BeverlyAggerud.
 
Ni vet väl att jag finns på Instagram oxå? MadeByRijo (foton & smycken och annat jag gillar) och Karlskogaphoto (foton från stan och annat).
 
Natti och kram.
 


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Anna Karenina

Krya på er! Puss och kram 😇🤗

2017-03-10 @ 08:07:58

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback