: älska dig i nöd och lust :


2017-03-10 @ 22:03:00


Jag har tänkt på det där. När man gifter sig tex: Att älska dig till döden skiljer oss åt. 
 
Varför tills döden skiljer oss åt? Man kanske älskar varandra så mycket så att man lever i alla liv man lever? Ja, för jag tror man lever många liv. Tror att min man och jag har hängt ihop länge. Och kommer göra det länge till <3
 
Min lilla ärta här hemma är väldigt kärleksfull och älskar mig heeeeela tideeen =) <3. Och då säger hon att vi ska älska varann till vi dör. Men så tänker inte jag. Jag ska älska henne alltid. Utan slut. Likaså min stora dotter såklart. Vi kommer alltid hänga i hop, jag och mina barn, de är en del av mig och de är det underbaraste jag har och vi kommer för alltid vara connectade <3
 
 
Hur tänker du?
 
 
Kram till er


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback