: Det där slalomåkandet:


2017-01-17 @ 12:28:00


... I nyår. Is killing me.
 
Shittans så ont jag har i en axel och ned i tummen efter slalomåkandet i Nyår. Har inte sovit på över 1 ½ vecka, kan knappt sträcka med framåt efter saker, än mindre knappt knyta skorna. Jobba och skriva på datorn är skitjobbigt.
Igår fick jag nog och åkte till vårdcentralen. Fick en cortisonspruta men osäker på om det hjälper. Tror nån nerv hamnat i kläm jag. Läkarn trodde nog inte på mig riktigt, när jag nämnde hur ont jag har, för jag var ju rörlig i armen åt a l l a håll. Men det är inte alltid det som avgör tycker jag.
 
Får väl se hur det slutar, men ont har jag. CRAP!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback