: SKÖNT väder :


2016-09-29 @ 21:01:59


Det är heeelt sjukt viket väder det är! Herremingud!! Jag njuter varje sekund, även fast det regnat idag =)))
Rosorna blommar för fullt. Igen. Magiskt..... Förra helgen fyllde ju dottern vackra 20 och då att vi på altanen och njöt.
 
Snart är det dax för lillan att bli söta 9 år. Herregud va tiden går!! Presenterna är fixade och hon kommer att gråta av lycka, jag lovar.... (det gör dock inte mammans och pappans plånbok denna gång...) Mindre till jul tror jag för hösten är full av en massa roliga saker att göra. Läs: Tömma plånboken....
 
Orienteringen lugnar snart ned sig så nu ska mannen och dottern åka längdskidor istället. Och en resa till Sälen får vi se om vi får in i kalendern.
För mig rullar revysäsongen igång med säkerhet och annat nytt i år. Älskade dottern är koreograf för i år och jag är så glad och stolt såklart <3
 
Nu dax för en annan ny grej; Moderator på Instagram. HELT NERVÖS!!!
 

Se ya!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback