: Hektiska veckan fortsätter.... :


2016-09-08 @ 11:36:57


Ingen lugn vecka när man är gräsänka inte! Herregud alltså!
Det som ställer till det är ju pendlingen. Att jag lixom är nästan en timma bort innan jag är framme.
 
Denna vecka är det fullt!!! Tur maken kommer hem i morron kväll..... Sent dock så .....
 
I måndags glömde jag köpa parkeringstillstånd... Tur man kan ringa vakten =))))
I tisdags så betalade jag tillståndet, fast sent, men klarade mig från böter - PIUH!
Igår var det järnet hem för att åka iväg och orientera. Barnet orienterade själv i skogen och var sååå stolt precis som mamma & pappa såklart <3. Hade lovat lillan MCD igår så det var järnet in och köpa det, sen hem, äta, in i duschen och hade således en sjukt trött dotter i morse.... Tröstade mig med en cider igår kväll medan jag rensade avloppet i duschen....
I morse så var vägen avstängd inne i Örebro och det såg inte jag som låg i fel fil och skyltarna skymdes av annat stort schabrak till fordon... så jag fick svänga av, köra runt och över trafikerad väg utan trafikljus och chansa på att jag kom en annan väg till jobbet #föddutanlokalsinne och tillslut kunde jag parkera bilen långt bort som f*n och rusa i kulvertarna till min informationsdisk. PUH!
I eftermiddag är det järnet hem (Note 2 myself: Kör ANDRA vägen hem genom stan!!!!!) för att göra kul saker och sen hämta dottern som tackochlov har hämtats av farmor på fritids på eftermiddagen och som tar henne till dansen. Sen bara laga mat och städa lite... puh.
 
 
    ... Livet är en fest.
 
 


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback