: Grannen & Bilen :


2016-01-19 @ 11:51:24


Nu har hon köpt bil, dottern. Ojoj. Leendet ville aldrig ta slut när hon hade skrivit på pappren, mammas hjärta. Idag hämtas den och guuudars vad hon kommer njuta när hon kör hem den =)))). Lycka till gumman min!
 
Igår kom grannen. Ringde på dörren och stod framåtlutad utanför med hundar i koppel. Han hade ramlat och slagit i huvudet jättehårt.
Jag fick ta hundarna och maken grannen. Efter ett tag så fick maken ringa ambulansen..... =(.
Vi fick senare veta att allt gått bra som tur var. Inga skador och så. PUH!!! Var lite rädd där ett tag när han blev medvetslös och så... Skönt att veta var man ska gå när man är ensam och yrslig för att få hjälp. Nästa gång kanske jag behöver deras hjälp.... =). Krya på dig nu!!!
 
Och jädrar. Har inte hunnit få ned julgranen än =O =O Har du?? Vår står så ståtlig där så.... Hmm.. får nog ta tag i det ikväll tror jag bestämt..... Fast det gör ju inget, den är ju tjusig där den står =))) Julstjärnorna på altanen är inte nere de heller men de är så JÄTTEFINA så de skulle kunna hänga året runt hehehe.... (Skulle inte mannen godkänna och inte heller skulle de tåla sommarens hetta...).
 
 
Ha en fin vinterdag!!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback