: Tåget ??? :


2016-02-05 @ 07:24:00


Ibland känns livet som ett tåg. Det bara rusar på! Tuff tuff lixom. Det finns inga stationer att stanna upp vid och gå ut och se sig lite omkring. Har du känt så nångång?
Ibland frågar jag mig själv: Är det såhär livet ska vara? Så himla inrutat och ..... förutseende? Vad gör man för att bryta det där....?
Det är bara pendla till jobbet, matlagning, städning, handling och lite sova. Sen börjar det om.
 
Suck.
 
Ibland hittar jag tid för att måla naglarna eller fika med en väninna. Ibland försöker jag och maken hitta på nåt bara vi, men de senaste gångerna så har annat kommit i vägen för oss... När helgen kommer så vill och orkar man inte göra så himla mycket. Fast man borde, eller hur?!
 
Har du något förslag på hur man går ur ekorrhjulet ibland?
Måste nog bara försöka att orka komma på nåt att göra och bara lixom göra det.
 
Imorgon är det ialla fall sista Nyårsrevyn, den ska vi se! Mammahjärtat- och pappa-och lillasysterhjärtana med såklart- svämmar över av stolthet att se dottern på scenen <3. Och på söndag ska vi nog försöka hälsa på mamma en sväng, lillan vill gosa med katten (om hon vågar....).
Och så avslutar vi kvällen med Mello såklart =D.
 
Kram på er därute!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback