: Bussliv :


2016-12-13 @ 07:47:41


Hatar busslivet ibland. Det tar lång tid såklart men när det strular blir jag galen.
Igår var en sådan dag. Först tog det 16 minuter från jobbet till första stoppställe. Dit går man på 8......  Det hade tydligen varit en bussolycka ca 40 minuter innan vi kom, så jag vet ju inte om det var "rester" av den som störde, men jag tror inte det.
Sen när vi kom till nästa station så var det så mycket folk att de som kom ombord (ca 12 st) hade väntat i en timma på buss, 3 bussar kom inte. Antagligen då pga olyckan. Men kan inte Trafikledaren leda om bussen så den kommer fram kanske?
Killen som satt brevid mig hade missat sin sons julfest pga detta, fast han gick hem i god tid. Trist.
 
Själv åkte jag buss i nästan 3 timmar.... Lucky me....
 
#inpålänstrafikenshemsidaochbegäraförseningsavgift


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback