: Snart så.... :


2015-06-30 @ 15:42:38


... är det semester!   U n d e r b a r t!
 
Gillas skarpt. Det har varit lite mycket på sistone med människor, studenten, jobbet och annat som hänt.
 
Dock så omringas jag av många människor, fulla med kärlek, som räddar mig, som tar mig för den jag är. Det uppskattar jag mycket <3.
Häromkvällen kom 2 väninnor och vi fyllde våra glas med gott vin, vi skrattade så rutorna skallrade, vi nöjt i solen så vi blev varma, fyllde våra magar med god mat och delade små hemligheter och härliga berättelser. Tack för ni tittade förbi!!!!
 
 
Kram till er där ute.
 
Carpe Diem. På riktigt. Man vet aldrig när det är för sent.
 
 
 


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback