: Klappar & Klart - Dan före dan före Dopparedan :


2015-12-22 @ 09:18:53


Nu är det nog klart.
Vi har slutfört uppdraget för i år som Tomtens Nissar maken och jag =)) Bland många andra (ändå inte sååå många) så kryssade vi runt och fick med en sak efter annan enligt vissa listor som vi fått.
Nu är det bara det roliga kvar: SLÅ IN DEM!!! =D =D. Älskar att slå in paket. Skulle nog kunna jobba på heltid med det, bara jag hade en uppsjö av vackra papper, snören, rosetter och andra saker. GUD så jag skulle trivas då!! =)
 
Vi lunchade på Ikea och där fanns knappt en kotte. Så lugnt där så kära nån! Är det ingen som handlar julklappar där måntro? Hm... jaja. Vi var ju nöjda i alla fall.
 
Idag är sista dagen för vårt skolbarn, sen har hon jullov hon med. Tonåringen hon är ledig idag men jobbar heltid nu och det är jag så fantastiskt glad för!!! I dagarna får hon sin första lön....... <3
 
 
Kram till er. 
 
 


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback