: Då var dagen J över för i år :


2015-12-25 @ 09:37:00


Sådär. Då var dagen J som i Julafton över för i år.
 
En härlig dag med familjen. Tack gode gud för att jag inte behöver åka till 3-4 ställen på julafton längre. Det har jag gjort i 30 års tid och det är lite slitsamt kan jag tycka. Att tillslut i livet kunna säga: vi är hemma hela julafton, är en fröjd för själen kan jag säga. 
Igår badade vi och mös ute i poolen. Liiiite varmt faktiskt (39 grader) men den varma känslan var mer för att det var plusgrader i luften. Vid minus så är 39 helt (ja nästan) okej...
Sen blev det lunch med barnens farmor som kom hit och så delade vi ut julklappar. Barnens farmor håller i traditionen med julrim, vilket jag tycker är kul =)) (skulle jag rimma på alla paket till barnen så.... näe... det har jag inte tid med :D )
 
Sen kom såklart Kalle på TV:n och söta Gina gjorde ett toppenjobb tyckte jag, det lilla vi såg. Sen dök svärsonen upp och paketutdelningen startade. Efter en massa oj, men åh, skratt, lyckorop och tårar så var årets höjdpunkt slut. 
Som sig bör så är det sällskapsspel som gäller, så fram med gamla hederliga Svergiespelet. Efter hård kamp så vann maken (såjävlaklart) =)) och sen så var det kvällsmat vid nio och film.
Lillhjärtat hon var supertrött redan vid nio-tiden men somnade trött som en tok en trekvart senare :D.
 
Hoppas ni där ute haft en fin jul ni med, på ert eget sätt. 
 
Kram och full fart mot helgen! (tacomys??)
 


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback