: Nu kan jag berätta :


2014-06-19 @ 22:08:12


Att mitt jobb som jag börjar i augusti är på USÖ. Som E-tjänstekorthandläggare med ansvar för kortenheten eller vad det heter =)) Oj, sån koll jag INTE har hahahaha. Men det gör inget, jag tror jag gillar´t ändå det här jobbet. Ska trixa med projekt, kunna göra passerkort, utbilda, göra revisioner och planera kortbyten mm mm mm. Får veta mer när jag börjar.
Så spännande. Att pendla. NOT. Har ju aldrig gjort det så jag vet inte huuuur det äääär! Vet bara hur lång tid resan tar dit o hem, att det är smidigt, har ju 2 hus till bussen och ska korsa en gata och gå in i entren på jobbet.... =)
Jobbet i sig är nog skitkul tror jag. Tack vare att en tjej sa upp sig, så blev jag erbjuden hennes jobb istället för det jag sökt. Ibland står turen en bi =)
 
Så nu, de sista veckorna så ska jag kämpa med intygen på Outokumpu. Sen semester och LOVLEY Gotland i två veckor typ och sen intyg en vecka för att sen byta jobb. Måste hålla järnet in i det sista nu.
Kommer sakna dem alla på Outokumpu, så många härliga människor där som jag gillar hårt! Kan hoppas att några av oss håller kontakten lite i alla fall =))))
 
Näe, nu ska jag snart höppa i sängen för att vila upp mig så jag är pigg i morgon när det är Midsommar, utan närmare planer just nu. Vad ska du göra?
 
Gonatt out there!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback