: Ja jäklar :


2014-02-15 @ 10:18:01


Äntligen vet jag liiiiite mer om framtiden. Ja, alltså jag vet mer om de 2-3 närmaste säkrare än förut.... typ.... Jag får ialla fall stanna kvar på heltid (halleluja) i några veckor framöver. Sen hoppas jag ju förstås på mer.... Men det är bättre än 75% i två veckor till. Snälla, håll en tumme för mig nu!
 
IKEA hägrade igår, på arbetstid *lovemyjob*. Tog iof inte så lång tid, men ändå härligt att få göra sånt på arbetstid. Men framgent nu så kommer jag nog inte göra det mer, var nog sista gången dessvärre..... Fick med två packer med värmeljus till oss, precis vad jag tyckte fattades hemma =)
 
Imorron ska jag fota ett projekt med en vän. Hoppas det går bra. Börjar få fjärilar i lilla magen nu... tänkt om bilderna blir skit? Fast, är grunden bra så sköter Photoshop resten *ler*. Ska sätta batterierna på laddning idag så det är klart, och packa blixt och stativ. Puh. Pirrigt.....
 
Helgen den 1.a åker vi till Karlstad och Disney On Ice, ska bli sååå spännande att hitta på nåt med familjen! Bokade och köpte biljetter reda ni oktober, så vi haaaar väntaaaat kan man säga, speciellt den minsta familjemedlemmen...  - Jag längar att få se Tingeling mamma!! (hoppas nu bara den lilla sötnosen ÄR med på isen....).
 
Den kreativa ådran i mig jobbar för fullt, är dock hämmad på nåt vis.... Har inte rätta virket, inte rätta utrymmet och inte rätta verktygen att göra som jag vill i huvudet =(. Men tids nog så ger det sig nog.... Skulle behöva någons stora fina såg att låna, både den och lokalen den står i. Såga utav helsicke, lagra och sen hem och jobba vidare =)
En flertal canvastavlor med Home-teman och Vintage har skapats, kika på Fotolia så ser du dom. Finns även på min Rijos Hantverk på Facebook.
Inkom kort måste jag se om jag får arrangera nån Hantverksdag i Sandviken igen. 3:e året i rad i såna fall =)=) Hoppas hoppas.
Och sen så är det ju Hela Gatan-loppisen som det börjar bli dax för. Lite pyssel inför den med. Har inget att sälja som loppis för det första..... Kanske ändrar det sig, eller så får jag helt sonika se om nån vill köpa mitt hantverk?? Har en del ideer till denna dag, nyheter som jag hoppas går i lås....
I år kommer det bli en lååång gata och sen in på kortgatorna, ojojoj! Så kul det kommer bli! Fika och kanske nåt mer... gott att äta....
 
Ha en fin lördag hörreni!! KRAM


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: BS/ EvaLena

Himla jobbigt med jobbet... Men annars verkar det ju hända en hel del.Bara att hänga i! =o Kram

Svar: Tack... ja... lite knas är det. Idag var första dagen på "nya" jobbet. Gick bra tycker jag, kommer trivas där med! Kramen
RiJo

2014-02-17 @ 13:42:48

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback