: Förlåt för så lite :


2014-02-04 @ 21:08:33


Förlåt för så lite. Så lite inlägg. Eller ja... INGA inlägg på länge.... mitt fel. Livet rasar iväg, barnen är sjuka, Nyårsrevyn tar all dotterns tid. Och vår; mat, skjuts, passa tider, köpa kläder mm mm mm... Men jag är så sjukt jäkla Stolt över henne så mitt mammahgjärta brister! Hon har kämpat så inni. Varit sjuk, halt, spytt, feber.... <3 Älskade barn så stolt jag är över dig!! På scenen så äger du. Du ler med ögonen och munnen. Du skiner varje gång du intar scenen. You are born to be a star!!!
 
Lillan har oxå varit sjuk, i helgen. Kräktes och hade 39 i feber. ÄTA VITPEPPARKORN!!!! Japp. Och än har vi inte blivit sjuka nån av gångerna barnen blivit det -peppar peppar- =)=)=).
 
På jobbet rullar det på. Håller på att lämna över till hon jag vikkar för. Känns inte alls kul. JAG VILL HA MITT JOBB KVAR!!!! Hon tycker som sagt inte heller det är kul men... vad gör man? Arbetgsivare är arbetsgivare ibland...
Får se hur jag ska kunna hitta ett nytt jobb..... suck...
 
Pysslar här hemma, har en sån period igen. Skrev på väggen i sovrummet häromdagen. Sen började jag i hallen, men då är det målat med en annan färg och då fungerade inte pennan... Tack så jä*la mycket! Har inte hunnit iväg och köpt en annan penna för att testa med än. Fungerar inte det - fram med rollern!!!
 
Ha en fin kväll hörenini!
 
 
Kram på er
 


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback