: Första veckan :


2014-08-17 @ 22:30:00


Sådär, nu har en vecka passerat på mitt nya jobb =)))
 
Att åka buss är sådär... spännande, långtråkigt, intressant, utbildande (som tex vilken sida man ska sitta på i bussen dit och hem för att slippa solen i ögonen....). Sova går knappt... Varje gång jag somnar till så nickar huvudet iväg och jag är KLARvaken. IGEN... Ska nog fan ta med en sån där uppblåsbar nackkudde! Starta en trend... Har inte sett nån annan ha en men.... Sen kan man roa sig med att gissa om bussen kommer i tid eller är försenad....
 
Arbetsuppgifterna är än så länge svåra. Jag har gjort kort, fotat, raderat, lagt in behörigheter och en massa annat knövligt. Imorron kommer tjejjen vars jobb jag ska ta efter. Då ska jag äntligen få veta lite mer om vad jag SKA jobba med... =))) Lära mig att göra kort mm är A och O för jag ska ju kunna det med, men efterson hon slutar nu i september så måste jag ju skynda mig att lära mig detta.... Tar nog tid... Minst 4 månader innan man kan göra passerkorten säger dom... TACK som f:n för det lixom... =(
 
I fredags hann jag även hälsa på en fd arbetskamrat och vän som tittade in och sa hej. Att hon var på USÖ var väl inte så kul egentligen, men trots cellgiftsbehandling så måste man ju kunna LE och SKRATTA, vilket vi hann med i ca 4 minuter denna gång =)) Lycka till söta du!!!
 
Imorron så är det en ny vecka igen alltså. Ska bli kul!!!
 
Ha en fin vecka du med!!
 


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback