: Världens bästa Susanne! :


2013-05-25 @ 23:09:03


Idag har jag dejtat. En tjej. En av mina äldsta och faktiskt, bästa vänner, i hjärtat. Fast vi inte umgås varje dag, inte ens varje vecka, så är vi alltid så bra vänner när vi ses. Sånt gillar jag!
Vi fick ett par timmar för oss själva idag -fast maken försökte "prångla på" mig lillhjärtat =) så lyckades jag ta mig iväg själv. Behöver tid, själv, ibland.
 
Vi handlade lite vin och sen käkade vi lunch på stan, pratade strunt, barn, jobb, allvar i några timmar och en kopp kaffe. Sen åkte vi och handlade för att avsluta det hele med att shoppas loss lite blommor.... alltså.. JAG skulle ha blommor... JAG hade två pappkassar... Suss hade 4 (FYRA).... Hon som inget skulle ha... Okej, sorry lixom! Men hon blev välan sugen på att schnygga till lite hemmavid. Hon har ju trots allt oljat in två altaner så hon fortfarande har ont i arslet benet heheheee.... (förlåt) så nåt fint ska det väl få bli där då =) Eller hur Suss?! ;D.
 
Det är rätt så kul: I gymnasiet så gick vi i samma klass. Nu gör våra döttrar det =). Nåja, en parantes.
 
Ialla fall. Så himla härlig dag idag att umgås sådär. Vi lyckas inte ofta få till det, men nu så! Vi får görat igen OKÄJJJ!??
 
Min kväll har tillbringats med Ulrika, ja alltså. Hon är som en virvelvind: In, säga snabba ord, fixa en tavla, och hem igen. SWOSCH! =) Tack för titten söta du och för du hittade en tavla du gillade =).
 
Sen har jag o lillan roat oss med tacos, strosat i trädgården, suttit vid datorn och myst i sängen med saga innan det var dax o sova för henne. Jag har gjort fler canvastavlor och gjutit mer betong, kika på hemsidan. Snart är ju min Hantverksdag & Kul för barn -29 juni- så jag måste ju ha nåt att visa upp o sälja där =)  Du kommer väl? Inbjudan finns på fejjan om du vill hitta mer info.
 
Nåväl, undrar om det är dax o nanna kudden nu.... Eller så gör jag en tavla till =)
 
 
Gonatt på er out there!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback