: Vinsten :


2013-03-01 @ 22:55:07


OJOJOJJ! Turen stod mig bi idag =) =) Vann hela 8 biobiljetter med menyer. ÅTTA! =) Djezzuz. Kan kuta på bio ett antal gånger =) =)
Tack snälla Karlskogamäklaren för vinsten.
 
Ha en fin kväll out there.
 
 
 
 
Och bara så att du vet: Idag blev det spikat och klart! =) =)


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: syster

Jäklarns va gött!! Då tycker jag nog du kunde bju mig på bio nån kväll ;-)
O Grattis till vad jag tror du menar med den andra!!! Götttt :))
Puss o kram ♥

Svar: =) Tack. Och tack =) =). Joo, gärna! Men de små rackarna gäller i Örebro.... SF-bio.... Om man inte kan övertala bion här i stan att få använda dom....
RiJo

2013-03-02 @ 07:27:16

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback