: Härlig träff :


2013-02-12 @ 20:38:26


I lördags var det då dax, att träffa gamla goa vänner från förr! 8 st förväntansfulla ungdomar (Ja. vaddå?? Vi är väl bara ungefär 24-25 år??) som träffades på Gastro för go mat, skratt, snacka och lite vin och Strawberry Daqiry (stavas?).
Vi hade så jäkla trevligt! Kul o höra vad alla haft för sig och ta igen några förlorade år. Framåt midnatt så var det dax för mig att få skjuts hem av vänninans make, för mamma satt här o var barnvakt. Och just när vi ska gå, ja då kommer givetvis min härliga svägerska som vill att jag ska stanna... =// Typiskt! Hon blev nog en anings förvirrad över o möta mig där. Jag som aldrig är ute i svängen -trots min unga ålder =D.
Väl hemma så var det ganska skönt ändå. Inget berusad, bara glad o trött.
 
Tack underbara för en trevlig kväll!!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Linda

Ja, vilken stil att dra, just när jag kom!! :( Nä, nu tycker jag det är dags att ta en pubrunda..? Eller "har du gjort ditt nu"? Haha!! Kram käraste du!! <3

Svar: Haha! Jamensåjädratypisktsåjagtrorjagdööööör!Vi får nog göra´t igen tycker jag =) Kram käraste du. Are you alright over there???
RiJo

2013-02-12 @ 23:46:58
URL: http://www.livetienlitenstad.blogg.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback