: Jul jul :


2013-12-20 @ 18:19:13


Jaa, govänner. Jul. Den är snart här. En jul utan snö vad det verkar. Känns knepigt, iallafall när man är hemma. Utomlands så okej, men här... =( Nåväl, barnen vill ändå ha jul och paket, umgänge, mys och mat. Och Kalle =) SÅ vad gör det om lite snö fattas?
Just nu regnar det och det känns ju knas, 10 December......
 
Idag fick jag en stor fin julblomma på jobbet. Av ett gäng glada besökare som skulle guidas. Blev superglad!! Hade ordnat lunch åt dom och så, så de var så tacksamma =) Mitt jobb är så härligt, att få hjälpa andra med praktiska saker. Vad det verkar så är jag arbetslös dessvärre den 1/3... Så har du behov av en administratör, koordinator eller receptionist eller så, så hör av dig. I´m all yours!
Jag hoppas givetvis att jag får vara kvar. Hon som kommer tillbaka är rullstolsbunden och kan inte utföra alla uppgifter som jag gör, så det är lite problematiskt att lösa.... Får vänta och se. Håll en tumme hörrenini!
 
Lucia för dottern är över. Hon har sjungit, gråtit, njutit, tappat rösten, fått presenter, ätit och haft det super. Vilken härlig upplevelse det är att Lussa sådär i en stad..... Nu är det "bara" nyårsrevyn kvar.... Tränar alla dagar utom 2 tror jag nu när lovet börjar.... ojoj!
 
I morron är det julafton hos farmor, då hon reser bort över julen. Kvar blir vi hemma, så härligt!!!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback