: Nästa jobbvecka innehåller Kungabesök :


2013-08-18 @ 18:58:42


Imorron är det dax igen, att dra till jobbet. Andra veckan är på gång och första veckan har gått under kategorin Kungabesöks-hysterin-har-tagit-nästan-varje-sekund-av-min-arbetstid..... Piuh!
Det fejjas, planeras, testas, sorteras, handlas, hämtas, lämnas, packas, hängs upp, tillverkas ....... Helt slut är jag!
 
Och det bästa av allt: Jag kommer få vara med i tältet där Kungabesöket äger rum!!
En liten flickdröm för mig, som alltid gillat kungafamiljen =D. Dock kommer jag inte tillhöra dom som hälsar på Kungaparet, men jag ska se till att dom, de andra gästerna, pressen, Säpo och Polisen har allt som behövs =)
 
Kommer bli en kul början på veckan detta, men höjdpunkt på tisdag.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback