: Kungabesöket :


2013-08-20 @ 20:11:00


Idag kom den. Dagen jag (vi) jobbat så med. En massa beslut, jobb, testing, träning, notering, ändring, planering..... KUNGABESÖKET.
 
Efter ett genrep igår, men uppställning av allt, genomgång av allt, repetion av allt... så kände vi oss hoppfulla över att allt skulle klaffa idag.
Lite nervösa så fick vi samtalet om att kungaparet landat på Örebro flygplats. Efter ett tag så kom den fina bussen inrullandes och vi smet utanför tältet för att kunna få en glimt av dom. Säpo kom i bilar, polisen var där, finklädda människor och allt var fint.
Lite konstig känsla att stå i tältet och se vårt kungapar lyssna till vår VDs tal. Overkligt när alla hovmashalker, kungapar, hovfotografer, säpokillar och landshövdingen skulle få skyddskläder av lixom lilla mig. =)
Men det gick relativt smärtfritt som tur var. När de försvunnit på guidningen så pustade vi ut en stund. Tog fram presenter och rättade till lite. Bjöd Säpo, press och busschaufför på lokavatten i värmen.
 
Sen kom dom tillbaka och jag fick äran att hjälpa Drottningen av med skyddsrocken =D. Härligt att se henne så nära. Efter tacktal och presentutdelning så for de vidare mot Björkborn och Loka Brunn.
 
Underbar dag! Sen var det bara raaaakt ned till normal puls och andhämtning. =D
Träffade en underbar person dessutom i går på jobbet, Annsofie, hon och jag hängde ihop hela dan igår och idag. Verkligen en underbar person! Hoppas vi kan fortsätta hålla kontakten!!
 
 
Här bjussar jag på en bild på mig dagen till ära! =) =)
Här är hon! Underbara människan!! =) =)
 


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback