: Dagen idag :


2012-07-11 @ 20:04:06


Idag har vi semester. Än =) Bara dag tre. Och  vi har det sååå bra! Lagom regn. Lagom sol. Lagom med det mesta.
 
Igår åkte  vi lagom långt bort, till Örebro. Shoppade lagom (??) mycket. Makens konto är väl tömt nu hehe... Kom hem med en massa fina saker; lådor till pyssel, krokar till makens kläder, diskmedelsflaska i porslin, leksak till lillan, inlägg till makens jobbarskor o lite strumpor, fina hängande ljuslyktor, en ny badring till lillan, doftljus från Ikea, batteri till 4-hjulingen och säkert en massa till =))).
 
Idag har vi städat garaget. Fick avbryta mitt i för lillan har pip i örat, och det brukar betyda öroninflammation... =(( Men denna gång var det falskt alarm. Puh.
Sen fortsatte vi en stund till och sen så gjöt jag i betong, en massa kul saker, hoppas jag.. =). Tänkte jag skulle få ihop några saker till min Hantverksdag.
Sen så tvättade jag klart fönstren som jag inte hann häromdagen. Gu va härligt med semester =) Man hinner så mycket. Sen har jag städat o plockat i ordning på mina pysselsaker så nu är det finfint där! Ett tag.... Hihi.
 
Nu ska jag in på fejjan och sälja en barnvagn och ett takräcke =)
 
Må gott!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback