: Slappardag :


2012-01-06 @ 16:55:58


Idag har jag slappat. Inte gjort många knop. Måste ju vila ordentligt nu när jag är långledig. Inga massa massa måsten..... Börjar ju jobba om två dagar igen. Fifan. Skulle kunna vänja mig vid att gå hemma. Kan man gå i pension redan nu, vid 40?? =)

Och så tackar jag så ödmjukast för förkylningen som jag gått o fått. Tack! Ont i halsen idag, nyser och känner mig trist.
Lillan hon är på bättringsvägen, sover som en gris, somnar mellan 20-21 och vaknar mellan 09-10 =)). Hur ska det gå på tisdag när det är dax o "jobba" hos dagmamman??? Nåväl, en till två dagars lite kaos o gnäll, sen är det över =).


Du har väl kolllat in hos min andra blogg http://fotolia.blogg.se??? Där har jag just nu lagt in nya bilder från vardagsrummet.... =)


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback