: Nu jä*lar :


2012-01-04 @ 22:25:33


Såg du igår, att jag skrev att jag typ varit latast i världen och undrade om det var okkej på ett jul/nyårslov???!
 Nåja. Idag. Har. Jag. Gjort. Mer.

Mer. Som. Tusan......!

* Städat
* Kört sån däringa reningsgrejjs i diskmaskinen (ska man gö en g/månad. Skriver dom....)
* Skurat golv & trappan
* Kört dotern till stan
* Hämtat nya bordet o stolarna till vardagarummet =)))))
* Monterat helvetesstolarna (och bordet)
* Lagat mat. 2 gånger. (sa jag att när jag blir RIK, så ska jag ha en kock!!)
* Rensat överallt. Plockat som det oxå kallas
* Druckit vin
* Smakat dumle, dom därina mango och den med laktis. Det du Jenny!!  =))
* Berömt maken som spraymålat alla dörrar och elementet uppe, och listerna och dörrkarmarna =D

Nu så var jag tvungen o blogga lite. Sen är det nog en Mari Jungstedt-stund i sängen.

Go kväll på er söta!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: T

Haha jag gillar hur det nya matsalsmöblemanget blev till helvetestolarna när det monterades =)gott nytt syntår från mig

2012-01-05 @ 13:22:03
URL: http://denlillesnickarpojken.blogspot.com

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback