: Mera hall :


2012-01-08 @ 13:58:36


Här följer lite bilder på renoveringens framfart =). Det fattas lite än, som ni kommer se på bilderna.... Men det kommer.

Här är dörrarna efter de är vitmålade och före dom fått nya handtag.

Samma dörrar, med nya handtag. Snyggare va?

Här är vi preciiis klara. Almost. Ja, ni ser innersta raden där, den är klurigast, elementrör lixom. Suck.
Så här glider jag snart runt på knä med en trasa och "skurar" av golvet. Orka hämta svabben lixom.

Här har jag släpat ut den tilltänkta TV-bänken som ev ska få stå här sen. Har inte bestämt om det blir TV här eller ej. Vet inte ens om vi kan få hit antennsladd och sånt.... =). Sen är ju inte väggen tapetserad än då, har bestämt mig för att den ska bli tapetserad.

Här är makens älskade fåtölj. Som jag "tvingade" honom att i ilska släpa upp för jag inte ville ha den i vardagsrummet.... =)))). Nu säger han: Den är nästan lite för stor för att ha här... hehe...
& så fattas det foder runt fönstren som ni ser.... =D

Här har jag gjort klart tavlan som ska sitta i hallen (en av dom ??) och den är förtåss gjord av samma tapet som ska upp på väggen.

Saknas gör nog en matta, en Tv, en Ikeas Lack-hylla (Finns hemma tror jag, en vit. Eller ska vi ha en svart tycker du?) och så ska böcker upp. Men får inte in så mycket böcker som vi har, för väggen är lite pluttig... Men nåt fint ska jag väl hitta på.

Så. Nu ser ni snart det färdiga resultatet. Fotar mer sen när allt är klart! Tjingeling!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback