: V A B :


2012-02-13 @ 09:57:53


Jaha. Då är lillhjärtat sjuk =(. Trist!
Igår söndag fick vi åka till vårdcentralen. Hemma sa hon att hon hade ont i bröstet som hon sa. Efter nån timma så spydde hon helt plötsligt. OH NO! Nonono to magsjuka in mitt huse kan jag säga!
Men det var det inte. Hon mådde nog bara dåligt.
Efter ett tag så började hon att kissa var femte minut... ? Helt plötsligt fick hon urinvägsinfektion eller? Ringde vårdcentralen utifall att för hon har haft hosta och jag tänkte på lunginflammation jag.
Vi fick ta prover men de visade inget. Hm.... Hon ville inte dricka och inte äta nästan nåt under hela dagen lilla kraken.

Idag har hon 39,3 i feber mitt hjärta. Så idag är vi hemma. Imorron är det disco hos dagmamman. Som hon nog missar. Sååå trist! Hon ska tom låna ut sin discolampa till det.... så typiskt så jag blir galen! De har disco en gång om året.....



Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: BS

Stackars er! Krya på dig JOLINE, Kramar =D

2012-02-13 @ 14:06:32

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback