: Redan :


2012-02-08 @ 19:05:27


Redan onsdag hörrni govänner! FULL FART MOT HELGEN!!! =)))

Häromkvällen så såg vi på Sofias Änglar... Gjorde du??? Djezuus vad jag grät. Vilken kvinna! Hon satte ord på det som jag inte, någonsin, aldrig vill uppleva! Det är en av mina största skräcker faktiskt, att leva och veta att jag ska dö. Ja, dö ska man men.... man brukar inte veta när eller hur?
Nåväl, här är hennes blogg, Elisabeths menar jag. In och läs om ni vill.

Idag har jag varit trött. Och igår. Tisdagar ÄR min värsta dag lixom.... suck. Och igår vet jag flera flera stycken som var så jäkla trötta. Kanske för att det var fullmåne häromdagen??? Känner du av det? Det gör jag. Sover pissdåligt och är allmänt trött.....

Nåja. Nu är det torsdag i morron, dax o Zumba igen! =)))


Gokväll på er!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback