: Första veckan :


2012-08-10 @ 21:19:37


Nu har första jobbveckan passerat. Puh!
Skulle som sagt kunna bli hemmafru.... Guuu så skönt. Ett tag.
 
I veckan har jag skruvat hyllor på jobbet. Shoppat. Varit hos storhjärtat på hennes jobb. Två gånger tillochmed =)
Burit lite stenar till trappan och nya gången vi bygger:
Vi har varit hos optikern idag. Storhjärtat har blivit STORT och skall få börja ÖVNINGSKÖRA snart... Shittans! Det är juh inte möjligt. Jag är ju bara TJUGOFYRA!!! =)))  Nåväl. Underbar optiker jag har. Kostade inget. Gratis.  Han får en stjärna i himlen av mig =)
 Mellan optikern och landningen på Willys så spöregnade det! Jag menar regnade!!! Det bara dundrade till. För att sen vara uppehåll...
För att sen spöregna igen.... SommarSverige....  Skulle behöva en utlandsresa... har du nån över som du kan ge min familj?? =)
 
Ikväll åt vi kräftor. Djessuus va gott! Lillan somnade på soffan hon sen, trött tjejj.... =)
 
 
Näe, Nu ska jag uppdatera bloggen, den andra fotolia.blogg.se you know. Välkommen in!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback