: Show :


2012-04-25 @ 21:07:40


Ikväll var det dags för min stora tonåring att uppträda =). Hon och kören på skolan hade en timmas uppvisning ikväll. De var duktiga, allihopa! De sjöng, dansade, showade och spelade både trummor o gitarr.
Dock så är ju publiker torra. Varför är det så??? Jag tjoade o tjimmade förståss.

Och så var det allsång förståss... och SCHLAGER. - Har vi nån schlagerfantast här inne??? Ingen sa nåt. Inte jag heller =) Men givetvis så gjorde min tonåring det. Pekade och så, så vips så satt det en mikrofon under hakan på mig hahahaha. Kul att bju lite på sig! Men på slutet sen, när vi alla skulle stå, och hjälpa till o dansa, nejmen fan. Inte en själ rörde på höfterna. Förutom jag och en till.
Varför är det så?? Kan folk inte bju lite på sig själv, eller ens försöka för sitt barns skull tex??? Jag blir så jävla sur. Sprid lite glädje istället så blir alla glada runtomkring dig.

Är du en sån där torris eller bjuder du på dig? =)


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback