: Konferera lite mera :


2012-04-05 @ 09:19:27


Slottet. Ett härligt rött sådant, fint beläget vid en sjö. Här hade de underbar, underbar mat kan jag säga. Herregud! Vi blev upp-passade i dagarna tre med fika och mat =). Sen hade vi information internt och externt; IT, telefoni och adda lite goa vanor. Underbara dagar på Lejondals Slott.
Nackdel: Sov som en kratta. Fy! Det är på G att bli fullmåne, kanske var det det, jag vet inte. Sista kvällen kom trubaduren Anders. Vi fick tävla, fjäska och så. Mitt lag van =))) Tack vare Kjelle (vår lagledare tror jag hahaha).
Hittade en arbetskamrat från Stockholm, Maja. Vilken underbar person! =) Helt lätt att prata med, vi satt även brevid varandra på bussen till centralen och där fikade vi innan hon åkte hem och jag gick till tåget.

Nu blire inge mer slott på ett tag hörrni =). Men nästa år så är det nog dax igen =))).


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback