: FÖRLÅT!! :


2011-10-04 @ 18:30:19



Förlåt mig! Här inne har jag visst inte varit på ett tag.... =/// Förlåt. Men det är som jag säger: fullt ös medvetslös!

Just nu har hösten kommit i full fart, det är vackert ute med alla färger.
Negativt: Regn, blåst, massa löv på gräsmattan, mörka kvällar, inte plockat en endaste svamp =(...

Positivt: Kallt o gott o blå himmel ibland, mysigt att tända ljus, jag och lillan fyller år =)), vackra färger på träden, det börjar närma sig julen...

Joline har börjat dansa och hon tycker det är jättekul! Så nu är söndagar lixom uppbokade i en timma för MUST GO DANSA med lillan =)). Storhjärtat hon har 3 danspass i veckan nu. Och det tycker jag, sambon och hon är jättekul! Hon älskar verkligen att dansa. Hon fick en korsett (!) i födelsedagspresent. Det ska man ha en när man dansar... Häpp... Då vet jag det.
Jag buggar ju då och då (för sällan) och Zumbar varje vecka... Måste jag ha en alltså? =)

Har varit hos tandläkaren oxå, jojjomensan! Dom ringde efter mig, skönt slipper man hålla ordning på sånt själv haha. Jag har sånt där avtal, så jag betalar nåt i månaden och sen är det bara att gå till tandläkaren, laga hål, rotfylla, dra ut tänder, ta bort tandsten och vad du vill. Dock inte skönhetsfix så som bleka och sånt. Men resten, och det är skitskönt faktiskt!

Idag fick vi sån där "mattunna"... måste börja återvinna maten... suck. Sånt är inte min grej. Faktiskt inte.... Men men det är väl bara o hänka på. Måste bygga om lite bara, klippa ur häcken, gräva upp rötter och så bygga ett litet hus till soptunnorna, för nu har vi ju två.... Inte min grej .... ska återkomma senare och säga om jag tyckte det var knövvligt eller inte....

Nä, nu måste jag nog mysa med snuttan i soffan innan hon ska krypa i sängen.


Kram på er!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback