: Presenter till mig :


2011-11-21 @ 19:25:58



Idag fick jag presenter på mitt jobb. Fast det var ett tag sen jag fyllde, OCH gifte mig =) Men jag visste att de skulle vänta till idag så det är ingen fara.
Se vad jag fick! Fiiint halsband från underbara By Hovland, samma som vi köpte våra vigselringar av. Mina goa arbetskamrater vet preciiiis vad jag behövde (hade kikat och suktat efter). TACK alla ni, verkligen fint!



Och blomman, den fick jag med. Alldeles fantastisk. Sen fick Johan och jag en fin staty men den glömde jag fota nu =/. Kommer jag ihåg så ska jag fota senare och lägga in här. Den var jättefin, två männsikor som håller om varann typ så det bildas ett hjärta. Kärlek... Tack söta ni!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback