: Lapp :


2011-11-21 @ 22:07:51



Imorse när jag hämtade tårtor och mackor på bageriet till jobbet, så såg jag en fin lapp, nämligen den om Julmarknaden i Folkets Hus på söndag som jag ska vara med på (och mamma).
Kul att se, för då blev det helt plötsligt lite mer reality över det hela hahaha. Fick även veta att två av tjejjerna på just bageriet oxå skulle vara med. Gissar att de säljer liknande saker som finns i butiken där redan, lite tavlor och sånt.
Nyfiken är jag, på vad som mer säljs där.... av andra händiga människor.

Att fixa:
* växelkassa
* nån ställning att ställa skyltarna på (maken, hallåååå!!!)
* prismärka alla saker
* packa ned de två lådorna med småskyltarna
* ta med kaffe, vatten o mackor
* försöka fixa papper att slå in tavlorna och skyltarna i till de som handlar
* påsar med handtag så kunden lätt kan bära hem - klart
* bra skor
* göra lite reklam =)
* köpa pepparkakor - klart

Tror det var alles för nu... hmm... kommer nog på nåt mer.

Välkommen, Folkets Hus, 12-16 på söndag den 27 november.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback