: Inför hantverksmarknaden :


2011-11-20 @ 21:32:18


Håller på att prismärka lite inför hantverksmarknaden som är om en vecka. Shit! Jag fick för mig att det var om två veckor jag. Big Misstake!!!
Så nu är det brara att rappa på..... I veckan är det ju annat som vanligt; zumba, skjutsa barn, maken på några möten kvällstid, gossigt besök av Marie från Zumban och en tjejj ska hämta bilbarnstolen som vi sålde idag. Skönt! Något annat barn kan få nytta av den =).

Idag har vi röjjt i källaren. Why, oh why, samlar vi så mycket där????! ?? Visst, återvinningen lägger vi där -och tömmer för sällan, I KNOW- och så ställer vi ned sånt som ska till tippen, Men dessa berg??? Oh gad, jag blir tokig!!!
Nåväl, idag så röjjde vi ganska bra och nu är det "bara" tippenbesök som fattas. -och eftersom vi har en bil utan drag, så får vi låna en bil på Johans jobb o köra iväg skiten med.... eller så får han packa på kärran och dra iväg med 4-hjulingen (som jag tror inte är heeelt hundra just nu). Det är bare o vänt!

Vad har du gjort i helgen då?


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback