: Från tanke till bröllop :


2011-11-02 @ 07:50:00


Mera val...

2011-09-12

 Idag kom dom!! KLÄNNINGARNA!!

Oh, shit. Kunde nästan inte jobba, ville lixom hem och hämta paketet diiirekttt!!!
Väl hemma så hoppade jag direkt i den ena, den som heter just Bröllopsklänning. Åhh, så himla fin! Gick in i Nathalies rum och hon satt i telefon. Och hon satte i halsen! =) Hon hostade som en tok och sen smög hon in till mig i sovrummet där jag stog o provade den. Sen hade jag beställt en till som var mer som en sommarklänning, inte fin till denna Dag. Men sen hade jag beställt en annan fin, vinrödaktig. Åhh. Den var sååå fin den med. Föll fint, hade rynk över brösten och snören i mitten att ha runt halsen, om man vill. Shit så fin… Nu har jag värsta ångesten över vilken jag ska VÄLJA. Johan tyckte båda var fina, och han sa – ta den du vill ha, båda är fina. Han är så himla fin och snäll, min blivande man =). Hur ska det bli nu?? Jag har ju valt orange som tillvalsfärg… perkele! Men om jag nu bara byter till vinrött så är ju det lätt lixom. Bara nya nålar till buketten, det är allt. Och eftersom blommorna inte är beställda, så är det ju bara att byta färg på dom med =) De skulle nog ändå vara vita, med orange tillbehör om vi ska ha några, så då är det bara att byta till vinrött, lätt som en plätt. Om jag tar den vinröda klänningen ja….. suck… =) Gud så jobbigt det är med en massa val…..

2011-09-14

Idag är det en tiara/diademdag.

Dvs Ännu ett val att göra. SUCK! Ska jag ha det eller det? Ska jag beställa eller ska jag köpa i Örebro??

2011-09-21

Så. Nu har det hänt lite. Igen hahaha. Ris, salta pinnar, BH, Nathalies klänning, Jolines klänning, skor till mig, låneskor till Joline är inköpt. Tiaran, satinband, risstrutar och silvriga klitternålar är beställt. Ris och salta pinnarna kostade bara 10 kr/st häromdagen så då passade jag på =) Smart flicka, elle hur!??!

Hade glömt inbjudan till Asko med familj, så den har jag precis gjort och den måste jag posta idag. Ska sitta lite med namnplaceringen, skriva ut och fundera på hur namnlapparna ska se ut. Dvs bestämma mig… suck.

Undrade du om jag bestämt mig för vilken klänning jag vill ha??? Svar: Nej.

Nu vet jag nog hur Vigselprogrammet ska se ut: Utskrivet på fint ritpapper (pannåaktigt om du förstår hur jag menar, minns ej vad det heter nu…). Så slipper jag klippa och klistra det i alla fall =). Sen kommer bordsplaceringslapparna… suck.. =D.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback